Πλούσια & επίκαιρη η θεματολογία του SMDAY – Ηράκλειο

Με πλούσια και πιο επίκαιρη από ποτέ η θεματολογία, του πρώτου Social Media Day που ανοίγει τις πόρτες του το Σάββατο 5 Μαϊού, στο Ηράκλειο!

Το σεμινάριο ξεκινάει με την απόλυτη σκιαγράφηση του online περιβάλλοντος & ανοιχτό διάλογο για όλες τις εξελίξεις στα social media & online communities. Μέσα από ένα περιεκτικό και σύντομο σχολιασμό αναλύουμε το «σκάνδαλο» FACEBOOK – Cambridge Analytica καθώς και το νέο ευρωπαϊκό νόμο GDPR.

Ηράκλειο

Think – Social Different, ACT like a Social Media Manager, Build your brand by focusing on your audience needs / Wants and struggle to deliver real value, Google Ads & Social Media & Digital Messaging  είναι οι κύριες θεματικές ενότητες τις οποίες θα αναλύσουν οι ομιλητές μέσα στο 4ώρο σεμινάριο.

Στόχος των ενοτήτων είναι οι συμμετέχοντες να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους μέσα από τις διαδραστικές παρουσιάσεις. Οι ομιλητές μεταφέρουν τις γνώσεις τους και κυρίως την εμπειρία τους μέσα από τις δεκάδες επιχειρήσεις και brands που διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση.

Καινοτομία σε αυτό το σεμινάριο αποτελεί πως οι συμμετέχοντες, έχουν απαντήσει σε ερωτηματολόγιο για τις γνώσεις τους και την οικειότητα τους με τα social media. Έτσι για πρώτη φορά σε ένα SOCIAL MEDIA DAY οι παρουσιάσεις θα είναι προσαρμοσμένες στους συμμετέχοντες! 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s